Head uut käsitööd!

Eks peab tõdema, et ei lähe ehk enam aastakestki ja siis on mul jälle aega, et oma kallite-armsatega tegeleda. Seniks saab universum rõõmustada selle üle, et ma toodan - jõhkrat jõudlust endale ette heita ei saa, kuid kohustuslik, see, mida tegemata ei saa jätta, saab tehtud. Ikka.

Jõuluvana kingikotist võis üht-teist leida ning eilne õhtu nägi, kuidas valmisid mu esimesed kirikindad. (Piretile ma neid veel näidanud ei ole (uni näitas läbikukkumist), kuid eks esimestel ole ikka oma armsuse-mekk man.)

Silmale mõndagi, mis juhendajate poolt juhendatud ja minu poolt valmistatud.
Pilte on klõpsinud nii Jaana kui ka Grete ja supermodell on Villem, käed ja töö kuuluvad Villemsile ;).








Ja võib-olla ühel päeval oskan ma nende fotodega ka imevigureid teha, täna veel ei mõista. :)

Kommentaarid