Kui sa tahad mulle midagi öelda, siis ütle seda.
Kui miski mu käitunmises on sinu arvates taunimisväärne, siis ütle seda.
Kui sul on teine arvamus, seisukoht, siis ütle seda.

Või kirjuta mulle. Anna teada, väljenda ennast. 

Unusta ära mõistukõned, pikad pilgud, paljutäheduslikud muiged, perssesaatmine ja muu - kui sul on midagi öelda, siis ütle. Küllap ma ära jaksan kanda. Aga, ausalt, mul ei ole praegu aega selleks, et kuulata ümmargust blä-bläd ja heietust sel teemal "ma ju andsin mõista".

Kui midagi on, siis ütle.
Jah, ma võin esimese hooga mittemõista ja mitmetimõista, aga see eeldamine ja tõlgendamine ja aimamine ja nuputamine  - mul ei ole selleks mahti.
Aga väljaütlemine, oma arvamuse jagamine näitab mulle, et pead mind vääriliseks partneriks.
Veiderdamine ja soss-soss jutt on alandav ja ebausaldusväärne.





 

Kommentaarid