mõelda vaid - ja oligi viimane tööpäev. esmaspäevast algab puhkus. tõelise entusiastina võin ma end tuleval nädalal viiest tööpäevast komlel töölt leida... et nende kooliasjadega jääb vist nokk kinni- saba lahti seis. kui nukas nutmisest oleks kasu, siis oleks esitada suurepäraseid tulemusi.

/mõttepaus. mõttepaus/

mingil hetkel taipasin, et selle kooli eesmärgiks ongi vist isu ära võtmine - s.t. et tööd jäävad tegema ikka vaid need, kellel on selleks kätt, silma, aega, tahet, mahti, lusti, aega, jaksu, aega, mahti.
mul endal hakkab king pigistama selle koha peal, kus taipan, et ma ei taha teada ja näha seda, mis on kõik valesti. ma ei taha enam uut õppida.

nii mõnigi ütleb, et koera saba.
ma julgen kahelda, ikka koon ja käpad on ka. krussidest rääkimata :)

http://youtu.be/r5WLFAdDxNk


Kommentaarid