puhkus on läbi. elagu puhkus.

Sellise sooja ilmaga on palava ilmaga tööl õues olla ikka kordades parem kui puhkuse ajal toanurgas tööd teha ja jahedat paika otsida. Elu on üllatusi täis.

Ja seda mõtet, et küll on hea tööle minna, saab vähekegi puhata, olen ma juba ka mõelnud.

Tehtud töötunde on palju, mida rohkem neid üksteise seljataha kogunes, seda vähemresultatiivseks nad muutusid, kuid üht-teist sai valmis ja nii mõndagi sai ära ka käkitud.

Ja olgugi, et ma pole alati hurraatanud, siis mul on ikka ülihea töö, kus käia ja mida teha. Küllap käteosavuski kasvab.

Ma olen veel mõelnud, et eestlastel oleks nagu mingi valu seda käsitööd teha - mida rohkem, seda uhkem. Eks näis. Mulle ka meeldib. Ja kui saaks, siis ikka ei teeks ka.Aga teadagi, et kes need pehmed padjad ikka valmis teeb, kui ise ei tee?
;)

Kommentaarid