Kirjastused annavad välja erinevaid raamatusarju - "Punane raamat", "Olematu raamat",  "Suuri mõtlejaid" jms, siis ma iseendana esindan seda kooslust ühiskonnast, kelle kohta võib öelda "sarjast suuri ümbermõtlejaid". Nii, ei naa, näritud, närimata, puudu, üle, vähe, palju, tahan, ei taha.... mustmiljontriljon korda ühte ja teisipidi. Ja seda mõistes ei teki enam totraid miks-küsimusi... Olulised ja vähemolulised otsused ma suudan vastu võtta küll, kui on vaja valida, siis läheb raskeks. Juhtub veel nii, et puuduvad korralikud argumendid, veenev põhjendus - (Näit. Piim või keefir? - Palaval päeval andke mulle ainult vett, aga vett ei ole... mida ma siin siis veel valin - hamburgeri vahele pihvi või juustu, kui ma tahan ainult vett, aga vett ei ole???).  

Aga kas ümber- on enne ülemõtlemist või selle tulem, seda ma veel ei tea.

Kommentaarid