Kõik on ok.

Eile oma portfooliosse pilte pannes, olin ma veendunud, et seal võiks olla silmanuumeks ja pilgupuhkamiseks ka mindagi sellist:


 Mis iseenesest on ju sama kaunis kui




Aga pärast tundidepikkust ootamist ja emotsioonise virvarri otsustasin, et teeme siis ühe õige paugu ka ja avame sünnipäevaks kingitud joogipoolise.
Kui lõbustavad napsud manustatud, siis läksid (väikese välise abiga) silmad lahti ja selgus, et minu vaatevinklis on hoopis midagi sellist: 




Muidu poleks midagi, aga eelpoolviidatutega käib kaasas ka häda ja viletsus, mure ja tüli.

Eelkõige võib põhjust otsida siit:







Vahepeal vilkus vaateväljas midagi nooremat ka, aga tema osas jõudsid pooled kokkuleppele - heitsime ta lihtsalt kõrvale, sest suurt abi temast loota polnud.

Jäime aga selle juurde, et vanade meeste poole ei vaata, tüli ja mure on, reisimine on välistatud.

Positiivse noodina jäi kõlama, et on üks puu, mis püsib elus - sellesuviste õunapuudega teda võrrelda ei saa, aga nälga jätta ta ei tohiks:





Ärge siis heituge, kui nüüd ja edaspidi võin ma olla selline:

Sest minu maailma poolt pakutud valikutes on:


Tulevik näib täna mulle sellisena:

Võimaluste ja juhuste kokkulangemisel ehk ka: 

 Päriselt ei heidaks kõrvale siis juba ka seesugust võimalust:

Viimane näib üha enam päris hea valikuna. Ei usu vä?



 On ikka hea küll.

P.S. palun andke siis mulle andeks teie kõik, 
kellele ma haiget olen teinud 
või kellele seda tegemas - 
olud on sellised, mis teha
 


Kommentaarid