Tsurr

Kui ma ükskord ülikoolis käisin, siis suhteliselt ainuke tarkusetera, mis ma sealt sain, oli, et tööturul tuleb silma peal hoida ja töökuulutused on ajalehe kõige olulisem lugemine. Et see oli kraadiõppe kõige olulisem tarkusetera, sellst on muidugi kahju (mistõttu mul seda kraadi ehk ka pole või olin ise liialt palju või vähe loll, et ei punninud piisavalt), kuid kui kellelgi miskit head-paremat või lihtsalt ela ja sära stipendiumit pakkuda on, võib sellest kosmosesse sõnumi laiali saata. Ikka on hea teada, et mida kõike mul on või mida kõike mul ei ole.

Mulle on pakkunud ja ikka pakub huvi, et mis inimesed teevad - mis tööd nad teevad, missugused on konkreetsed tööülesanded, mis üks või teine ametinimetus endas peidab, millega inimesed end ära elatavad - see on väga põnev. Kõige põnevam amet mu arvates on ametniku amet - suuremat umbluud annab ikka välja võluda :) Aga väga vajalik amet - igas ametkonnas on nende esindajaid kohe mitmeid.

Ja mis nendest tänastest justkui normaalsetest ja igapäevastest ametitest kümne aasta pärast saanud on - eks aeg näitab. Ma küll ei julgeks kellelegi soovitada, et mine ja õpi seda - hea turvaline töö. Suudaks soovitada, et õpi lihtsalt võimalikult palju ja võimalikult kaua, seda mis huvitab ja mida ise tahad. Piire ei ole. Saa selleks, kes Sa oled. Ja kanna hoolt selle eest, et keegi oma kommentaaridega Sind katki ei teeks - ole ise tugev. Aga kui enam kanda ei jaksa, siis - astu uuele rajale. Kui ma oma praegusesse töökohta tööle tulin, sain tarkuse terade raamatu, millele oli kirjutatud pühendus "ära mine sissetallatud rada, vaid ole ise  teerajajaks!" Mõnikord on lihtsalt kahju pooleli jätta ja kõrvale astuda - kuis jätta asja katki, kui on tuhin olnud peal?  Aga küllap peab - peab lihtsalt uue mõttega harjuma. Prauhti pole ehk vajagi, nii tasa ja targu saab ka asju ajada, ma loodan.  :)

Ikka loodan. Keegi ei taha valida halvimat valikut, mõnikord lihtsalt on nii.



Kommentaarid