Eh-eh, sain täna testi tehes teada, et konfliktide lahendamisel kasutan võistlevat strateegiat - s.t. umbes seda, et "minul on õigus ja punkt." Eks ta vist ole kah - muidu ma ei satukski ju konflikti ja ei hakkaks oma seisukohti kaitsma, kui ma ei teaks, et mul on õigus. Ja mõnikord ma tunnen, et ma ei saagi teisiti, kui pean võitma  - mul ei ole teist valikut. Õigemini: loobumine on. Kõik või mittemidagi. 

Ja, jah, ma võitlegi enda huvide eest. Kes teine seda teeks??? Ja minuga ei pea sõber olema, mul on omad sõbrad olemas... mul oma sõpradega ei ole konflikte isiksuse tasandil. Meil on erinevad arvamused ja seisukohad, aga see ei tee meist vähem sõpru. 




Lapsesuud ka:
 "Mehed peavad naiste heaks tööd tegema, mitte naised meeste heaks.
Mehed peavad naiste heaks tööd tegema, sest naised ei tee ju tööd" 
(Jarko 6)




Kommentaarid