2/7

Tänasest lühidalt:
1) Päev on sai homseks kiiremini kui vaim valmis oli. Tegemist ei olnudki ehk ülemäära palju, aga aega jäi puudu ja tähelepanu oli mujal. Positiivne on teadmine, et kõik tuleb ikka ise üle kontrollida ja vajadusel õigeid nuppe keerata -  olgugi et usaldamine on alati esimene valik. Alati ei saa... mis teha. Nüüd siis tean, sest vastuseid pean ma ju ikka ise andma ja ei ole väga meeldiv seista ja suud maigutada.
2) Tegusad-toimekad naised, kellega sai plaane seatud ja peetud. Õiged asjad vajavad tegemist, olgu selleks siis reedene õhtu või laupäeva esimesed tunnid - öös on asju.
3) Tegusad ja toimekad inimesed, kelle tööd ja tegemisi on märgatud ja tunnustatud  - on rõõm, on au!
4) Noored, kes pakkusid taksoteenust ja muusikaleamusi - ohohhoo... ei kuule :)


Täna (õigemini küll eile, aga et ma pole magama veel jäänud, siis ikka täna) on mu venna sünnipäev - temata ei saaks ma ümiseda, et "Vennad on mul suured mehed, mina sõsar väikene..." Ja mul on selle üle hea meel - palju õnne talle ja meile kõigile! :)
Ja kui ma küsin kunagi veel kelleltki, et millal siis beebit/õde-venda oodata on, siis on selle taga veendumus, et 1) üksiku lapse elu on kurb ja vaene; 2) inimesed, kes tunnevad teineteisest rõõmu ja on otsustanud oma aega ja elu koos veeta, peakski lapsi tegema, enne veel, kui see tunne mööda läheb. Vot sedasi - ma ikka küsin, sest lapsi võiks ikka olla ja mida rohkem, seda uhkem. Juba vanarahvas ütles: "Jumal annab lapse, annab leiva ka" ;)


Kommentaarid