5/7

Positiivsusi... 
1) Ikka on hea tunda, et keegi loeb - suur tänu ja pikk pai teile!
Ja nii vist ongi, et ei pea  kõiki pisiasju ja suuremaid skeeme teadma - oluline on, et kogetu puudutaks, motiveeriks, võib-olla annaks uue vaate, looks emotsiooni - mul on siin paar lugemiskogemust, mille puhul ma oleks tahtnud, et ma ei loeks edasi. Aga samas ei suutnud raamatut käest ära ka panna... sest see lugu oli päris. (Hayden "Tiigri tütar", Jelloun "Liivalaps"). Siinsamas moloraamatus on olnud lähiajal ka paar päriselt ausat väljaütlemist - meile ehk ei meeldi seda kuulda ja lugeda, aga see lihtne meeldimine/mittemeeldimine ei muuda enam olukorda... ei tee puudutust teiseks.
2) Saale Kareda ja Plekktrumm - siin oli selliseid tõdesid ja sümpaatsusi... Viimased hetked olid veel eriti olulised, minu arvates, aitavad ehk paremini aru saada minu eelmise punkti mõttest.
3) Ja mul on hea meel, et ma jäin enda juurde ja tegin antud olukorras mind ennast toetava otsuse. Nädalavahetusel sattusin mingit jura-filmi ka vaatama, milles oli minu siin ja praegu olukorda arvestades üks hea katke - üks küsis teiselt, et miks Sa seda teed? Teine vastas: "Sest mul lastakse" (ma ju tahaks, et ma suudaks selle olukorraga toime tulla, aga seniks, kuniks ei veel, siis ma pigem väldin ja - kui ujuda ei oska, siis sügavasse vette ei lähe, ei usu ma sellesse uju-upu võimalikkusesse) :)




Kommentaarid