"homme" algas puhkus

Mõni päev kohe on üllatusi täis. Juhtus tänagi nii, et "inimene plaanib, jumal juhatab". Ei tulnud midagi välja varasest ärkamisest, ei tulnud välja ühes suunas liikumisest. Õnneks sai kõik palju parem: ilus hommik, mõnus jalutuskäik linnalooduses, tomatitaimed said kastetud ning "söö kiiresti, joo kiiresti" naistega plaani peetud. Seda imetki sain näha, et tänapäevased autod sõidavad veiniga - mulle meeldib. (Ehkki jah: inimesed on lihtsalt liiga head mu suhtes - püüan anda edasi, muud ma lubada ei saa).

Aga rongis juhtus ka toredus - peale tuli vanapaar, kes oma olekuga tuletas mulle meelde Laulusaate laulu... Nad olid nii mõnusad, rahulikud, kindlameelsed ning teineteise suhtes tähelepanelikud  - jää või uskuma. :)

Ja, oh üllatust, Viljandis sadas vihma nii ülevalt kui ka altpoolt - see jabur olukord oli kui kirss tordil. Ja igal korral pole mul ükskõik, kui auto mind märjaks pritsib, aga kui autojuht on ehmunum, siis mis minul enam kurjustada või protsessida - niikuinii olin ju juba enne seda toredat hetke ülepeakaela märg - vähemasti on lugu, mida meenutada.

Ja võib-olla ma tahan homme oma puhkuse-alguse uuesti läbi mängida - praeguseni on küll üsna mõnus olnud. ;)

Kommentaarid

J ütles …
Hää! Puhkus ja muidu ka! Kõik on vaatenurga küsimus, prillide teema.

Mõnusat jätkuvat!