Klõps, klõpsu järel klõps

Mulle tundub, et tänane kaunis ja päikeseline päev pakkus meile kõigile kauaigatsetud valgust ja silmale vaatamist ja imetlemist.

Ei jäänud minagi sellest puutumatuks - kaks kamraadi tegid mulle hommikukohvi kõrvale väikese ülevaate aparaadist, avast ja fookusest - mina tegin paar klõpsu sissejuhatuseks:



Mitte muhvigi ei saanud aru - või oli maitsev ja seda südant nägin ka alles siis, kui vaatasin pilti - algaja õnn, mis muud.

Aga kokkulepe sai selline, et sättima ei hakka - nii on nagu on :)

Nii saigi õueriided selga aetud ja teele mindud.

Esimene peatus oli Rummus - sellest on juba tehtud kaunis pildirida, mida igaüks võib ise kanalitest välja otsida - me ei võtnud kaameraidki välja. Oli jah tore ja need mäed ja need süvendid - vägev!

Järgmine peatus oli Dirhamis - seal on üks lummav kalakohvik. Soovitan. Supp oli lihtne ja väga maitsev. Aga ega me siis sinna sööma läinud, söömine oli boonuseks. 

Me läksime ikka klõpse tegema ja midagi sai ka, aga... ega ma eriti ei vaimustanud - statiiv oli ka toredam olla kui ise klõpsu teha ;)


Ja siis, kailt ära tulles, sain tunda seda, "oioioi, see on nii äge... appi, appi, käed värisevad ja... see aparaat ei tee ju seda, mida ma tahan ja ma üldse ju ei oska ka..." jne... See oli tunne, kus mälupilt võib jääda kahvatum kui foto. Ja minu õnneks oli aparaat targem kui ma, kuid klõps sai mu silmale sulnis. 

Oli ilus hetk ja oli ilus päev ;)


Kommentaarid