Ilus päev - ilus elu


Ma olen erinevatel etappidel üsna tihti mõelnud, et mis on see hea koostöö?
Ja on hetki, mil taipan, et: "See on nüüd see vastupidi" - ma nii küll ei saa ja ma nii ei tohi ka. Üsna tihti olen ma olnud üsna halb koostööline, sest mulle meeldib ikka isemõtlemine ja minu jaoks uudne vaatepunkt - üllatusmoment.

Ja see foto võtab minu jaoks üsna kenasti (ja loomulikult lihtsustatult) kokku koostöö(tamise) saladuse:
  • enne praktikat on plaan, mõte; 
  • iga osapool annab oma parima ning kui üks ei jaksa, siis teeb teine ja kui teine ei jaksa, siis: "Nüüd on jälle Sinu kord"; 
  • "mina teen nii ja sina tee naa - oled nõus?" igaühele vastavalt võimetele, soovidele, meelepärasusele; 
  • pärast ühe etapi läbimist toimub vaatlus, hinnang, edasiste plaanide seadmine: "Mis me veel teeme?" "Mis sa arvad, mis veel vaja oleks?"; 
  • kokkuvõtvalt - protsessi käigus ja toel saab tehtud rohkem kui esialgu planeeritud ning lõpptulemus pakub osalejatele rõõmu ja rahulolu.
Ilus elu - eluilu.

Kommentaarid