Valitud palad

"Miks Sa sellest käru rattast oled pildistanud?"
Ikka päeva jagu oli mõtlemist, siis sain selgeks, et minu jaoks pole oluline "Mida?", vaid ikka "Kuidas?" - teisiti: pole vahet, et mida pildistada, oluline on see, kuidas seda teha nii, et pildil oleks teravust ja sügavust ja valgust... Et oleks üllatav ja huvitav.


See pilt on tehtud fotoaparaadi automaatprogrammi abil. Failiteave: ISO 320, võte 1/80 sek f/5 18,562 mm

Lisaks sellele, et olen pidanud vastama enda jaoks rasketele küsimustele, olen pidanud otsa vaatama ka hetkedele "Inimene plaanib, taevataat muigab" - käsitöö tegemise seisukohalt on olnud üsna kesin hetk, kuid elu elamise seisukohalt rikkalik. Jah, maal on oht ja võimalus jääda nautima ning nõuab üsna suurt pingutust kohustusi fookuses hoida.

Jah, olukord ei ole minu jaoks olnud roosiline - pigem ikka pojengiline ja hetketi ka teraline:
ISO 12800, võte 1/1000 sek f/5,6 16,734 mm

Ma ikka usun ja loodan, et kui aiatööd tehtud, siis ootavad mind käsitöised hetked, kuhu mahub nii villa kui ka puuvilla, nõela ja niiti, lõnga ja pärleid.

ISO 100, võte 1/1250 sek f/5,9 26 mm

ISO 100, võte 1/800 sek f/5,9 26 mm

Mis siis ikka. On nagu on. Seniks naudime hetki, püüame päikest, vaatame seda, mida silm näeb ja tunnetame seda, mis jääb silmade taha. Sest mine tea - võib-olla juba homme tuleb meteoriit... Ja siis ongi kõik. 

ISO 100, võte 1/50 sek f/8 26 mm


Elagu elu, mis põletab rinda!

Kommentaarid