Tii-tii-tihane... vurrr



Käes on veebruar, ilusa talve kuu. Tihane nokib pekki, Ets otsib tööd ja neil hetkedel kui ma ei ole ettevõtluskoolitusel, otsin ma ka igasugu asju ja (töö)vahendeid. Täna näiteks olen ma tund ja ehk veidike isegi peale otsinud mõõdulinti, emba-kumba, sest tean, et neid on mul kaks. Aga kadunud on nad praeguseni. Ma olen juba oma sõnavarast igasugu huvitavad väljendid üles leidnud, riiul on leidnud korra, ajalehed leidnud tee paberikasti, kass leidnud une, niiehulk leidnud numbri, millega end siduda, aga mina, mina pole teed mõõdulindini veel välja mõõtnud. Käisin vaatasin juba fb-s ka, et ehk on seal midagi, aga ei.

Ja siis ei jäänudki muud üle, kui tulla siia, leida hetk ning oma otsimis- ja leidmis"rõõmu" jagada.

Tegelikult võiks ju rääkida hoopis ettevõtluskoolitusest, mida ma olen täpselt aasta ja kuu oodanud - ära jõudsin oodata. Ja ma ju ei tea, et mis see suurem tulem sealt olema saab, kirjutamiskogemus ehk kindlasti ja kohtumine paljude toredate erinevate inimeste ja maailmadega, mõtlemis- ja unistamisvõimalus ju ka... Ja kahe päeva töö tulemusena olen saanud sukast üsna mitu rida kootud - et kui raha juba vahel, siis võin seda tööd ka samal ajal teha - selle üle on mul eriliselt hea meel ;)

Ja egas siin muud imet polegi.
Olge ikka rõemsad ja terved!

Kommentaarid