Ole hea..

Mõni hetk on elus ilusam kui teine, mõni hetk on kohe väga-väga...

Mõni hetk on elus valusam kui teine, mõni hetk on oma ülekohtus ja väärititõlgendamises nii õudne, et lihtsalt halvab - vaatad ja kuulad ja ei suuda uskuda, et kuidas ma siin nüüd see peategelane olen.

Jah, ma saan aru, et me oleme täiesti erinevatel positsioonidel ja teeme asju erinevas järjekorras, meie prioriteedid on teistsugused. Kuid, mina olin selles hetkes kauem, mina olin selle hetke kõrval, ma nägin, ma kuulsin, ma sain osa. Jõudsin jälgida kõikide osapoolte tegevust. Meil ongi erinev vaade, sest meil on erinev vaatepunkt ja, ma jään selle juurde, ma olin selles hetkes enne.

Ma olen tänulik selle sõnavalingu eest - see ütles nii mõndagi.
Ja ma olen tänulik selle hetke eest, milles õppisin end tundma - tean, et teen õiget asja. Ja see on oluline. Normid on lihtsalt kellegi maitse. Meil on erinevad maitsed - ikka võib olla.

Ja ma olen tänulik selle eest, et ma oskan suhelda jaatuse-keeles.

Jah, mõni hetk on halvavalt valus.
Ja uskumatu.
Ja pöörane.
Aga see on vaid hetk.

Ma elan sellest edasi.
Ma elan.

Ja valu läheb mööda.

Ja siis selgub, et valu on midagi muud.

Sest mis on see kõik õhtuste uudiste taustal... Oh kui tähtis on olla tähtis.
Aga - ole lihtsalt hea.



... see, mille sa naeratades kinkisid, võib üks kord otsa saada, 
aga naeratus jääb...

 Sa olid mulle nii lahke.
Aitäh!

Head teed!

Kommentaarid

J ütles …
Musikallipai!!!!

Jõudu-jaksu-vastupidavust-kannatlikkust! Pea püsti ja ikka edasi!
viive ütles …
Ikka. Ikka.

Lihtsalt - ei tasu end liialt tõsiselt võtta.